Update 10.05.2016:
Tronson Gilau - Nadaselu - Fizic: 70.69% Financiar: 61.73%
In data de 05.04.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire pentru Sector 3: km 7+900-km 8+700 si Sector 4: km 4+650-km 5+550, lucrari aferente culoarului expropriat.
Probleme:Obtinerea cu intarziere a Autorizatiei de Construire pentru Nodul Rutier Nadaselu
Tronson Campia Turzii – Gilau - pod peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica
Procedura de atribuire contract de proiectare si executie a fost finalizata in data de: 30.07.2015.
Rezultatul procedurii a condus la anularea acesteia.
Anularea a fost contestata la CNSC in data de 14.08.2015.
CNSC s-a pronuntat in data de 10.09.2015 in favoarea CNADNR.
Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 25.09.2015.
CAB s-a pronuntat in 27.10.2015 in favoarea CNADNR.
Finalizare PT - Mai 2016
In luna Iunie 2016 va fi reluata procedura de atribuire a unui contract de lucrari pentru podul peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica si conexiunea cu Tronsonul Gilau-Nadaselu.
Tronson Nadaselu - Mihaiesti
Procedura de atribuire a contractului de proiectare si executie a fost finalizata in data de 11.08.2015.
Rezultatul procedurii a fost contestat la CNSC in data de 21.08.2015.
CNSC s-a pronuntat in data de 11.09.2015 in favoarea CNADNR.
Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 29.09.2015.
CAB s-a pronuntat in 02.11.2015 in favoarea CNADNR
Contractul se afla in curs de semnare.
Tronson Suplacu de Barcau - Bors
Probleme: Intarzieri in perioada de proiectare si mobilizarea nesatisfacatoare a Antreprenorului
Tronson Bucuresti – Ploiesti, sector km 0+000 – km 3+325
Contractul se afla in perioada de proiectare.
Probleme:
Revizuire PUZ Voluntari, care poate determina intarzieri in perioada de proiectare si implicit in perioada de executie.
via
Update 29.07.2015:
A3 Gilau (Cluj Vest) - Nadaselu: 52,18%
Stadiul financiar: 15,46%
Lugime: 8,7 km
Cost: 59 milioane euro (de la bugetul de stat)
Constructor: UMB-Tehnostrade
Termen contractual de finalizare: aprilie 2016
via
Update 25.05.2015:
Stadiul fizic: 42,00 % (25.05.2015)
Update 29.04.2015:
Sector 3A1, Cluj Vest (Gilau) – Nadaselu , km 0+000 – km 8+700
Constructor: UMB Spedition – Tehnostrade
Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL
Consultanta: Egis Internationale
Beneficiar: C.N.A.D.N.R. SA
Valoarea Lucrarilor: 258.199.052,52 lei fara TVA
Durata de executie: 24 luni (6 luni proiectare+ 18 luni executie)
Perioada de garanţie: 48 de luni
Data ordin de incepere: 07.04.2014 .
Stadiul fizic: 36,00 % (28.04.2015)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 01.09.2014:
Rezumatul dupa 1 luna de activitate:
- Intre zona 0 si viaduct I - decopertat peste 50%
- zona dintre viaduct I si viaduct II - au inceput decopertarile vezi aici
- viaduct II se executa pilonii forati aici
- zona dintre viaduct II si viaduct III - excavatii puternice aici aici aici
- supratraversare drum agricol - executie fundatii aici
- viaduct III se executa fundatiile aici
- zona dintre viaduct III si viaduct IV - excavatii puternice aici
- viaduct IV - decopertari + lucrari arheologice aici
- zona dintre viaduct IV si viaduct V - decopertari aici si excavatie aici
- viaduct V se executa pilotii forati aici
- zona viaduct V si pana la padure - debleu partial executat aici si mici alunecari de teren aici
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg52041#msg52041
Are o lungime de 8.7 km, costă 258.199.052,52, constructor este Asocierea S.C. Spedition UMB S.R.L. – S.C. Tehnostrade S.R.L.
Data de începere: 07.04.2014, data de finalizare contractuală: 07.04.2016. Contractul se află în perioada de proiectare (șase luni de la data de începere). În anul 2014, sunt alocați bani de la buget doar pentru proiectare (7.808.945,88 Lei). La solicitarea constructorului, se vor aloca atâția bani cât să acopere lucrările în 2014.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg48556#msg48556
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu